fredag 4 juli

PÅ TISDAG DRAR HON LIXOM.
Linda FLYTTAR ifrån lilla Sverige för att pröva sina vingar några år (!!) i Kalifornien och jag vet helt ärligt inte hur jag ska överleva. Men liiten tröst är att Helena kommer hem i samma veva (på söndag) så hon får helt enkelt göra sitt bästa för att ta Lindas plats medan jag vänjer mig.
 
Lite bilder från de senaste:
 
En bild på magen som växer
 
 
Hos Jimzan och Rebecca på middag, kubb, bad och MarioCart
 
Mina syrror bytte ut min bakgrund på mobilen
 
På SPA med mor och syskon, pumpasoppa till lunch
 
Glatt gäng
 
Varberg
 
En av sex tallrikar som jag åt till middag
 
 
 
 
 
och en bild från Ola när CP och jag var TV-kändisar (Lotta på Liseberg)
 
Imorgon är det den årliga 5-kampen hos farbror Hans och på kvällen åker CP och jag till Varberg (igen) för Filles 30-årsfest.
Nu ska jag bara åka till systemet innan jag tar helg!
 
-hny

Kommentarer:

1 Babby:

It's freakin crazy... Så jävla nära nu.

Kommentera här: