måndag 27 oktober

Jag är o möjligt ännu tröttare än än förra veckan, usch och kroppen värker bara av att laga mat. 
Imorse va CP och jag på MVC förhoppningsvis sista gången då jag har hoppet uppe att föda innan BF 17/11. Allt sågr bra ut som vanligt och jag ligger på en stabil viktuppgång på 10kg men magen växer som synes nedan... Känner mig som 30kg tyngre men de e ju en helt annan sak. 
 
Efter MVC var jag på jobbet mina 4h och efter det åkte jag till Åby för att simma. Hade dock inte i åtanke att det är höstlov och SAMTLIGA Göteborg och Mölndals familjer hade bestämt sig för att åka och bada badhus exakt denna dag. Visserligen får inte barnen leka i motionsbassängen men de har ju ingen koll på de, varken föräldrar eller barn fattar hur störande det är när man försöker simma med plaskande folk ivägen så de var ingen direkt avslappnande simning, men jag tog mig 1,3km på 45min iaf och en bastu efteråt. Hämtade paket från Bodystore samt handlade lite grejjer till brödbak. Bakade LCHF-bröd till lilla mormor som fått diagnosen diabetes och måste dra ner på carbs och socker. Hoppas hon gillar de:) Sen har jag legat i soffan. Lagat butternutpumpasoppa som blev himelsk och nu kollar jag på Ensam mamma. Slog på "tillsammans mot cancer" men jag började grina efter 30sek så jag bytte kanal en stund.... Ska prova nu igen :/  Lite extra känslig men cancer e oavsett om jag är gravid eller ej helt fruktansvärt så hade säkert grinat ändå.
 
 
 
Väldigt tidigt ska jag sova ikväll...
 
-hny

Kommentera här: