torsdag 4 september

Helgen som var gick åt till filmfredag, träning, kräftskiva med fotbollen på lördag och middag med Lisa, Erik och Wenche på söndagen.
Veckan har sett ut som vanligt och jag älskar det! Jobb, lunchträning, yoga och lugna kvällar. Imåndags träffade jag en tjej som är gravid i samma vecka som jag, jättekul och väldigt random, vi pratade lite på ett forum och hon bor i Kålltorp så vi bestämde oss för en fika. 2h satt vi och pratade oavbrutet, älskar att träffa nya människor- de finns ju hur mycket som helst att prata om! Dessutom kul att vi är i samma stadie i livet med ett första barn på g.
 
Igår tränade jag CrossCage på lunchen och trots att jag är i v30 klarade jag av den lilla hinderbanan snabbare än resterande i gruppen (vi var 5st), haha jag e överlycklig för varje vecka jag kan köra detta pass!
Kvällen spenderade jag med en bok och en kopp te på balkongen följt av soppa och Idol. Skulle sova jättetidigt tänkte jag och precis när jag skulle sova kom CP hem tidigare från jobbet så låg och pratade med honom någon timme innan jag somnade och han kollade på fotboll.
Idag blir det en promenad på lunchen, mina ben är fortfarande trötta efter mitt benpass i söndags + intervaller, yoga och alla utfall som ingick i CrossCagen igår. Ikväll blir det yoga igen med mamsen:)
 
har börjat träna backintervaller med CP då han ska springa Toughest i okt och behöver lite kondis:)
 
 
Söndagens pass
 
 
Erik, Lisa och Wenche byter blöja :)
 
här satt jag och läste igår
 
 
-hny

Kommentarer:

1 Babby:

Haha! Jämför din sista bild med min instagrambild från några timmar sedan!

Svar: Haha!
Hånny

Kommentera här: