Torsdag 23 april

Hejhej hallå! Herregud så bortprioriterad denna bloggen varit nu ett tag... Jag har haft fullt upp med att njuta av mammaledigheten och nu när våren är på ingång kan man ju inte klaga precis! 
Ada växer och växer och imorgon blir hon 5månader! Jag börjar jobba 4h/v från idag och Philip har haft sina 2 första veckor på Volvo! Mycket som händer just nu alltså:) Förutom det så hade vi besök av Linda som överraskade oss med några dagar hemma vilket var uppskattat av samtliga familjemedlemmar, framförallt mormor och Ada:) Om tre veckor kommer hon hem för gott och ingen är gladare än jag!

Mormor är förresten inte bra, hon har lämnat huset för att sin sista tid bo på hem, hur länge vet vi inte ännu men hon har spridd cancer så det är ganska illa. Ada och jag har spenderat många timmar på sjukhus och hem de senaste månaderna för att hålla henne sällskap, lilla mormor<3

Nu ska jag hem efter denna halvdag på kontoret, har fått en förkyldning så vilar från träning denna veckan. Trist men jag får ju så mycket härlig tid till min familj istället! 






-Hny

Kommentarer:

1 Mariann:

Underbara bilder! Ada och mormor tycks trivas med varandra!

Kommentera här: