torsdag 29 oktober

Nu är det vintertid och det märks, skymmer redan kl16... men lite mysigt är det allt!
 
Denna veckan har Ada och jag haft fullt upp som vanligt och som vi vill ha de:)
Vi har babysimmat i tisdags. Vi har ju bytt simställe från Åby till Vattenkompaniet i Majorna ,est för att testa och vi hört så mycket gott om det, dessutom var simtiden bättre men nu efter andra gången börjar jag känna att vi kanske ska byta tillbaka... Ada är inte alls lika intresserad längre och blir ledsen ofta, hon som alltid älskat simmandet! Dessutom är det supertrångt i duscharna och det är nästa tre gånger så långt att köra... Hennes humör kan ju bero på hundra olika saker men de känns som hon är obekväm lixom, kanske för att det är nytt och mycket mindre pool. Vi får se om det ens går att byta, isf gör jag nog de!
 
I går promenerade Ada och jag ner till stan vid 9, lekte lite på Hedens lekplats, sen på Stadsbiblioteket, hälsade på Anna G på kontoret, Ada fick sin lunch och jag fick kaffe. 12:15 mötte vi höggravida Rebecca vid tåget för lunch och strosande på stan. 5dec är hon beräknad men ska ha tvillingar så any day now...;)
Marielle som flyttar till Sthlm på söndag gjorde oss sällskap en stund innan vi åkte hem till oss.
 
Idag har vi haft besök av Elsa och Therese som kom med frukostfrallor. Vi käkade frukost och lekte lite inne, sen gick vi till lekplatsen innan de åkte hem. Ada fick lunch innan hon somnade kl13 och jag åkte till jobbet.
 
Nu ska jag strax hem, Philip ska på torsdagsklubb och jag ska slänga mig i soffan!
 
 

Kommentera här: