onsdag 12 oktober

Dålig uppdatering, jag vet, jag som lovade bättring när jag började jobba... men jag har haft att göra på jobbet så det har helt enkelt inte hunnits med.
Har nu jobbat heltid i 1,5v och jag är kluven, jag gillar rutinen men jag ogillar skarpt att inte hänga med Ada, ibland hinner jag inte se henne på en hel dag och då får jag lite panik... I måndags hann jag träffa henne i 30min, igår fick vi en hel em och kväll tillsammans men idag, imorgon och fredag kommer jag inte hinna hem innan hon somnat. Såklart handlar det om prioriteringar och det lutar åt att prioritera bort torsdagens fotbollsträning så jag kan vara hemma då iaf. Framöver är det bättre planering som gäller och inte boka in massa aktiviteter på eftermiddagarna, nu har jag lärt mig det. 
 
Förra veckan var jag snörförkyld och fasade för att inte hinna bli bra innan Toughest på lördagen. Det mesta av den var dock borta när lördagen kom men var fortfarande snorig och hade ju inte kunnat träna heller, sen var ju kondisen sådär bra efter förkylningen, men vi sprang, Philip och jag och hela MIT. En iskall lördagförmiddag sprang vi den 8km långa hinderbanan i Kviberg. Kan inte neka att jag hade kul men med tanke på sämsta förutsättningarna då jag har en paj axel som gjort att jag inte kunnat träna överkropp på hela sommaren, en sträckning i baksida lår + dessa sviter av förkylningen så kunde det varit roligare, jag hade sluppit många straffrundor som jag tog för att jag inte vågade med axeln och Philip fick vänta mycket. Vi tog oss runt i sansat tempo på 1h 48min så helt okej ändå mtp omständigheterna.
 När jag kom hem kröp jag ner och tinade i ett varmt bad... som avslutades med hen kall dusch då varmvattnet tog slut, haha.
 
Ni får lite bilder från senaste månaden, det har ju hunnit bli höst också!
En morgon i Ekdungen
 
Vi var i Torslanda och provkörde nya Volvo
 
 
Ideellt arbete för IK Virgo under Automationsmässan
 
 
Kusinerna <3
 
En mysdag med lillaMaj
 
Disa och Ada lekte lite innan Disa åkte hem till Stockholm
 
 
 
Vi var hos pappa och plockade kantareller och sprang i skogen
 
 
<3
 
 
 
Sean Banan på 30årsfest
 
 
Ett gäng artister innan 30årsfest
 
 
Bästa kostymen enligt mig; m&m (Eminem)
 
 
<3
 
 
....
 
 
Äter rödlök som snacks
 
 
Höst-Ada
 
 
 
MIT Tough Team innan racet
 
Tävlingsinvigning av mina Icebugs
 
 
Ada var hejaklack såklart
 
 
Innan hopp i lerpool
 
 
Många crawlhinder detta lopp
 
 
Efter hopp i lerpool (iskall)
 
 
Upptining och rengöring
 
 
Idag är planen jobb till lunch, sen spinning på lunchen, efter jobbet är det fotbollsträning som jag bara hinner vara med 1h på för kl19:15 är det äntligen yoga! Missade förra veckan så detta ska bli skönt.
Facetimear extra mycket med Ada idag eftersom jag är hemma efter läggdags...
 
-hny
 

Kommentera här: