måndag 27 mars

Operationsvecka! Jobba idag och imorgon. På onsdag kl07:00 ska jag infinna på på Orthocenter, IFK-kliniken för att påbörja mitt livs första operation, med sövning och allt. Spännande! Vill mest ha det gjort så jag kan påbörja ett liv utan axelproblem.
Helgen som var har varit väldigt skön! I fredags efter jobbet besökte vi Myggenäs och kusinerna Emelie och Natalie. Middag och lek innan vi åkte hem vid 20.
I lördags gick Ada och jag upp tidigt som vanligt, hon somnade om kl 9 och sov 2h. Lagom till hon vaknat kom vännerna Maja med barnen Disa och Josef och lekte. När Philip vaknade åkte han och hämtade pappan Christopher som kom  in med tåget från Stockholm.
Vi åt lunch och lekte ute innan de sen åkte hem vid 14.
Eftermiddagen spenderade vi hemma med fönstertvätt (Philip), jag vilade mest på soffan medan Ada lekte. På kvällen blev det pizza, första på ett år, Philip och jag delade på en glutenfri kebebpizza. Kollade på film innan jag somnade.
 
Igår gick vi upp 7:30 sommatid. En helt fantastisk dag var det igår, soligt och vårigt. Ada somnade om kl10 efter frukosten och kl 11 åkte jag iväg för match. Min sista denna sidan av sommaren iaf och vi vann med 6-0. 2 mål fick jag gjort och en assist Bra ont i höft och lår trots voltaren och brännande linement. Låret var bättre när det värmts upp ordentligt men höften gjorde plötsligt jätteont (?!) Jaja, nu blir det tvångsvila några veckor hursomhelst...
 
När jag sen kom hem var det fullt med barn på lekplatsen, Ada och jag åt lunch/mellis på utsidan och sen var det utelek ända till middag. Philip tvättade färdigt fönstren, underbart med rena fönster ju!
 
När Ada somnat räknade jag matte innan jag la mig.
 
Lite bilder
Mot Myggenäs
 
 
Ada och Rebecca läser lite
Fick en knyta skorna-bok av Rebecca, den skulle jag bestämt hämta i bilen det första som hände i lördags
 
 
Lördagsfrulle med hallon
 
 
Kompisarna, Disa och Ada
 
Hejhej Josef!
Lunch med gurkmeja i= allt är gult :)
 
Lördageftermiddagen
 
Söndagsfrukost
 
Lekte lite med snapchat efter frukost
Mellis/lunch, första ute för i år!
 
Lek med Isabella, ända till middagsdags, 17:30 var det såhär härligt
 
Idag blir det spinning på lunchen och axelrehab, sista chansen idag och imorgon!
 
-hny

Kommentarer:

1 babby:

Asså bilden där Ada äter frukost med hallon... jag dör! <3<3<3<3<3

Kommentera här: