Kusinkampen

Den årliga kusinkampen ägde rum i helgen. Annika och Hans hade styrt upp 5 grenar och fixat mat och dryck! Tyvärr vann inte mitt lag denna gång men jag tänker skylla på ojämna lag (som lottades) och det är fullt befogat.
 Kolla bara:
Lag 1
Emma
Ia
Linda
Philip
 
Lag 2
Malin
Annika
Mariann
Johan
 
Lag 3
Pappa
Hans
Jonas
Rille
 
Behöver jag nämna att lag 3 vann både dragkamp, pilbåge och gevärskytte...?
 
Här kommer iaf lite bilder för det var en väldigt bra dag ändå!
Rille och Luna (och paps :))
 
Pilbåge
 
Luftgevär
 
Luna och paps
 
Dragkamp
 
Dragkamp (jämn match :/)
 
Babby och CP
 
Farbror Hans
 
Tina, Jonas och Babby, en väldigt bra bild
 
Denna bilden tycker jag e fantastiskt roligt för de ser ut som jag står på Philips huvud:(med lite fantasi) ) Sen att Emma och jag är vrålsnygga gör ju inte saken sämre precis...
 
Charlie
 
Stafett
 
Philip och Hans
 
Rille
 
Babby
 
Paps
 
Paps
 
Ia
 
Älsk
 
-hny

Kommentarer:

1 babby:

Kul att se bilder! Synd att var tredje bild är på en flodhäst i blå bikini...

Kommentera här: