MIN FÖDELSEDAG

Firade vi på midsommardagen eftersom det var då den inföll. Ia och jag slog ihop eftersom vi har samma födelsedag (så himla praktiskt). Alla kom; Mamma, Pappa, Mormor, Mariann, Hans, Annika, Charlie, Linda, Jonas, Emma, Johan, Simon, Luna, Rille, Philip, Ias mor med resp. och Rilles syster (tror jag), Lisa, Erik och Wenche. De som saknades var familjen Piehl. Vi drack kaffe, tårtor och paj. När de sista dragit vid 18 åkte Philip och jag till Manana och firade vidare med tapas som var det jag kände mest för just då. Fan va gott det är alltså. Vi avsluta hela dagen med en storhandling på ica Maxi, fantastiskt....
 
började dagen med kaffe på sängen och detta, började grina
 
innehållet, grinade fortfarande
 
FIFA-spel
 
Luna och Babby
 
Wenche
 
Födelsedagsbarnen, en 29 och en 26
 
Väldigt dåligt med foton tog jag men de får vara bra ändå.
 
-hny

Kommentera här: