Torsdag 13 mars

Ååå härliga vår! Idag skippade jag jackan på lunchen, den känslan alltså:)
 
Annars har de varit en bra vecka förutom en dip i måndags som får representera detta årets sämsta dag, inget speciellt hände, de va bara en skitdag helt enkelt. Bion med Maja på kvällen förhöjde lite, utan den hade jag inte haft något positivt att säga om måndag 10mars 2014.
Somsagt resten av veckan, alltså tis-idag är hittills helt bra. I tisdags var det lunchträning i form av rygg och mage, kvällen-backintervaller med laget (joggade tom hem!!). Onsdag: crosscage-lunch, bra på alla sätt, Combat och middag på Farellis med Millan på kvällen, somnade före 22:). Idag jobb, SOLSKEN, lunch X-fit med nytt pass, i eftermiddag AW med Lindas leverantörer och efter det fotbollsträning, japp konstigt upplägg men ligger träningen kl21 så gör den! 
 
Imorgon ska Prinsen och jag ta ledigt, ev blir det ändå ett benpass och på kvällen ska Linda, CP, Rille och jag på Backstreet Boys, perfekt fredag! 
Lördagen är och förblir oplanerad-lyx!
 
Nu fortsätter jag njuta ev denna otroliga vecka och flyter på min hybris.
 
 


Nytt torsdagspass
 
 
Ha de!
 
-hny

Kommentera här: