onsdag 5 november

12 dagar kvar till BF och jag börjar hoppas på att slippa gå över. Tydligen ska dedär vara genetiskt och mamma gick inte över mer än en dag någon av hennes fyra graviditeter, Jonas fick hon tom 4 dagar innan! Hoppas hoppas jag ärver detta.
Annars jobbar jag 50% denna veckan ut för att sedan ta semester fram tills det är dags för denna bebis att komma ut.
Är ordentligt trött nu, blir tröttare och tröttare för varje dag känns det som och börjar 11 på dagarna för att få sova ut. Simmar inte längre heller då det blir för jobbigt med ombyten och sammandragningar, nu vilar jag så fort jag kan istället.
Idag ska Yarisen in på service och imorgon ska den hämtas, det är väl typ de som händer denna veckan förutom farsdagmiddag på söndag! För bekvämlighetens skull har vi den hemma hos mig och CP denna gången, de tror jag inte gör de andra någonting:)
Nio månaders skillnad :)

 
-hny

Kommentarer:

1 Mariann:

Ser fram emot söndagen! Kram

Kommentera här: