Söndag 30 augusti

I onsdags kl18:30 drogs min första (av fyra) visdomstand ut och om jag hade vetat att läkningen skulle vara av denna kaliber vete tusan om jag hade gjort de alltså, ingreppet var okej, vedervärdiga ljud och som han bände i min stackars käke, tanden fick delas 4ggr och de tog nästan dubbelt så lång tid som de lovat-allt detta var okej eftersom de inte gjorde ont... MEN smärtan som smög sig på när bedövningen släpp var inte välkommen alls, att dessutom sitta i i flera dygn (fyra hittills) var inget jag räknat med. Alltså fyra dygn nu med värktabletter var femte timma, soppa, yoghurt, smoothies och ingen träning. Tajmade heller inte superbra då vi precis dragit igång andra delen av fotbollssäsongen, trodde ju jag skulle vila en dag sen vara igång igen men nej, hoppas hoppas hoppas inte jag ska behöva missa en match pga detta men det ser tveksamt ut inför imorgon. 

Igår var vi på kräftskiva och då åt jag faktiskt, på ena sidan tuggade jag och små bitar som jag fick in och de ångrade jag bittert efteråt, ajajaj...

Så nu har jag gnällt av mig färdigt!

Ada sover, CP jobbar och jag ska sova tidigt, först se klart Kristallen...
Hahahaaa jösses

Svindyra räkor


Trött på min kost alltså....


Och en bild på Ada för hon e så söt i sin mössa och skor :)

-hny

Kommentarer:

1 Pappa:

Undra vem som är sötast? Ada eller du? :-D :-D

Kommentera här: