Onsdag 11 februari

Idag väcktes jag 8:40, denna bebis har hajjat detta med när man sover och när man är vaken. Somnade 22 och käkade kl4 och 7, sålänge vi får somna om så är jag supernöjd!

Nu sitter jag i soffan med en utslagen Ada i armarna, efter skrikmaraton sover man lite extra gött:) 
Undrar när jag kan få äta frukost? 

Kl14 ska vi till Sahgrenska och påbörja Adas medverkan i en studie som båda hon och jag är med i. Annars blir det nog en promenad och när Philip kommit hem ska jag till gymmet.

Trevlig lillördag!

-hny

Kommentarer:

1 Cathrin:

Spännande! Får man fråga vad det är för studie? :)

Svar: De får man! En gravidstudie som jag vart med i sen jag blev gravid. Min del handlar om hur graviditeten påverkar kroppen, man tar typ 13 blodprover, mäter, väger och kollar kroppssammansättningen vid 3 tillfällen under grav och får fylla i exakt hur man äter och tränar och jobbar. Sen ska jag tillbaka 6mån efter förlossning.

Adas del är hur barnet påverkas av mammans vanor typ, mkt intressant!
CP har lämnat prover och fyllt i kostformulär så man kan väga in vad som är genetiskt och inte. Väldigt spännande och hoppas vi får veta några resultat!
Hånny

Kommentera här: