tisdag 24 februari

Idag fyller våran Ada hela 3månader! Galet vad tiden går fort fast de samtidigt känns som hon alltid funnits här...märkligt!
Denna veckan jobbar Philip dag vilket betyder att Ada och jag är själva fram till 17:30 eftersom han tränar direkt efter jobbet. Idag har dagen gått åt till att först sova till kl9, se på Nyhetsmorgon och äta frukost (båda två). Sen tog vi en rask promenad i lite över 1h, sen åt vi lunch och nu sover lilla prinsessan sen 1h medan jag har hunnit grejja med annat nödvändigt. Nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att hon ska sova klart:) 
I kväll ska jag på yoga och innan det hinna med några intervaller. 
och där vaknade hon så jag fortsätter med henne i knät :) 
I helgen hade jag EMma, Johan och mamma här i fredags på varma mackor, ost och vin medan CP jobbade kväll. Lördagen var de gym, städ och storhandlingsdag och på kvällen lagade vi egen pizza och såg på film. I söndags var de äntligen lite fint väder så mamma, CP, Ada och jag åkte till Skatås för promenad, lunch och fika. Mamma och jag promenerade med Ada hem.
 
helgmorgon
 
Skatås
 
Hon börjar så sakta fatta
 
 
 
En 3månaders skrutt

 
 -hny

Kommentarer:

1 Mariann:

Så fina bilder! Hade hoppats kunna komma in till er i veckan men jag har åkt på en brakförkylning så jag misstänker att jag ine är så välkommen. Kommer. gärna när jag har blivit bra. kram

Svar: Aa pappa sa de! Typiskt:( Ja du är välkommen så fort du blivit frisk! Kram
Hånny

Kommentera här: