tisdag 20 januari

Dehär med att vara mammaledig passar ju mig helt utmärkt faktiskt. Jag längtar inte ett dugg tillbaka till "jobb och rutiner". Nu har vi nya rutiner och senast tillägget på schemat är träning, alltså inte min hemmträning och promenader utan träning på gymmet. 3ggr har jag varit där senaste veckan. två corepass och ett eget pass i gymmet. Corepassen mest för att de är bara är 30min (och för att det är grym träning!) och ville testa lite hur länge jag vågade vara borta från Ada. Det har gått alldeles utmärkt och i söndags tog mamma en promenad medan Philip och jag tränade tillsammans, eller a vi åkte dit och hem tillsamman;) Idag har jag haft vilodag och bara gått den vanliga barnvagnspromenaden, dock jäääättelångsam pga extrem träningsvärk i rumpa och baksida lår, det är smärtsamt att gå, stå och framförallt sätta sig ner. Skyll mig själv som startar med 100utfall + massa fler rumövningar - allt eller inget, inte jättesmart i detta fallet.
Imorgon ska Emma och jag på Crosscage, de blir mitt första Crosscagepass sen jag var i v35, mitt absoluta favvopass och hoppashoppas träningsvärken lagt sig lite tills dess....:/
 
 
 
 
 
-Idag har lillan haft ont i magen och bara ätit två gånger, usch vad nervös jag blev när hon bara skrek och sov, skrek och sov och totalvägrade att äta... När hon til slut åt blev jag så väldigt väldigt lättad. Man vill ju bara att hon ska må bra...
Nu verkar det vara matdags igen - kanon!
 
-hny

Kommentera här: