torsdag 4 februari

Usch, vad man blir varse att man missar mycket tid med Ada när man jobbar hela dagarna, de händer ju nya saker hela tiden och jag får inte vara med;( T.ex. senaste dagarna har hon börjat "prata" på nya sätt där hon slänger ut tungan (svårt att förklara) men de låter så roligt och jag ba: "oj!" hörde du vad hon gjorde? Philip ba: Ja de gör hon hela tiden! Ja ba: hopp...
Har bett honom filma mer på dagarna så jag får se vad de gör och ta del lite av deras vardag, hoppas han kommer ihåg de:) Nu är det bara en två veckor till + 2v i slutet av mars som jag missar för först har vi 3v semester och sen går jag ner på halvtid och får vara hemma fram till 14:30 varje dag, lyxigt!
Men att jobba gör ju att jag uppskattar eftermiddagen och kvällen ENORMT och skyndar hem från jobbet för att få så mycket tid som möjligt innan Ada somnar.
 
Igår var en sån dag, vi åt middag, lekte, badade ihop och sjung sånger in i det sista tills hon höll på att somna i mitt knä <3
 




Vardagen är ganska härlig ändå <3
 
-hny
 
(la upp lite fler bilder från helgen också i tidigare inlägget:))
 

Kommentera här: