torsdag 1 september

Torsdag redan! Veckorna bara rusar fram som vanligt. September månad är här och det är väl härligt? Nu har vi en mysig höst att se fram emot och det är ju verkligen inte fy skam, jag gillar höst!
 
Denna veckan har vi varit på öppna förskolan, hälsat på Sofia och Sigge i Bollebygd, haft Linda, Jacob och Lilla Maj på besök och idag har Maja, Disa och Josef gjort oss sällskap på öppna och sen hängt med hem för lek. Alla eftermiddagar har jag jobbat, åker in när Philip går upp och jobbar till 18-19 sisådär. Jag har trots dessa sena arbetstider hunnit med både ett pass CX, en mils löprunda samt mitt schemalagda yogapass. Är sjuk omotiverad på träning just nu, en sån period så det får bli pass när jag känner att jag verkligen vill, som när jag sprang i tisdags, de va så jäkla skönt och jag orkade och alla krämpor jag haft (det är därför jag är omotiverad) glömde jag bort för en stund, sen fick jag sota för det när höften började värka på kvällen men sånt får man ta. Håller igång med fotboll 2ggr/vecka, yoga en gång sen blir det lite löpning och/eller styrka när jag får lust, de får vara så nu tills motivationen kommer tillbaka!
 
Annars har vi en rolig helg framför oss med kräftskiva i Varberg och fotbollsmatch!
 
När Ada sover jämte mig får pappa somna på extrasängen tills sovrummet är ledigt, Ada väcker honom lite fint
 
 
Vinst mot Romelanda i söndags, 2mål och 3assist fick jag med mig och en 7-0vinst till Virgo!
 
 
Matchande lunchoutfit med Sigge
 
 
Fint runt Rådasjön
 
 
Morgonmojs i soffan med Nelly, bäbisen (som aldrig får vara påklädd) och morgonsmoothien :)
 
 
Rödbetssoppa till lunch!
 
 
Lilla Maj
 
 
Så sjukt att vi går här med våra barn, Hånny och Babby ....
 
 
 
Josef kom på pusskalas!


 
-hny

Kommentera här: