onsdag 13 augusti

Tjohooo! Lillördag redan:)
 
Sitter på kontoret och kollar babygrejjer, haha älskart! Jag vill bara köpa köpa köpa ALLT men måste nog vänta lite, de kan lätt bli för mycket annars:)
 
 
 
Här är lite grejjer som står på listan över saker att köpa när det väl är dags (alt önska sig;)): 
 
 
 Haha, det KLIAR i fingrarna men Philip skulle inte tycka jag var klok om jag beställde redan:) Jag satsar på ekologiskt och helst ingen plast så långt det går för att undvika farliga och onödiga ämnen.
 
 
Idag är det lönesamtal (lite försenat som vanligt), Crosscage på lunchen och ikväll ska Philip på FIFA-turnering så då får jag kvällen för mig själv, kolla på vad jag vill på TV, fixa naglarna och laga mat ska jag lyxa till det med, haha.
 
-hny
 

Kommentarer:

1 babby:

Du kanske kan avvakta liiiiite ja... :-) haha!
Hur gick lillelördagen?? :-) Fixat nägglera? Behöver jag göra iaf... :-)

Kommentera här: