tisdag 7 oktober

fick bara sådan lust att skriva lite här. I helgen åkte vi i vår nya fina bil till Karlstad tillsammans med Frida och Kolle för att hälsa på min svägerska Cissi och Adas framtida kusiner. Helgen spenderade jag mest med Algot som är minstingen och alltså får jag ett sådant barn är jag extremt nöjd, han grät typ inte en gång under tiden vi var där, underbara unge.
Anledningen att vi åkte upp var delvis för att hämta hem vår barnvagn som vi köpt av Cissi och Markus men det blev en jättetrevlig vistelse då hela Philips familj var samlad. Med oss hem tog vi svärmor som vart i Karlstad hela veckan.
Innan vi for i lördags hade vi bokat tid för fotografering på model house, mååånga bilder togs det, här nedan kommer några som jag gillade.
 
Annars blir det tyngre och tyngre, får jag inte sova 10h blir jag ÄNNU tyngre och igår var vääärsta dagen, fy fan. Lättirriterad som aldrig förr, höll på att bryta ihop på jobbet, grät en timme när jag kom hem av ren utmattning och hopplöshet. Tur är det väl att jag har världens bästa sambo som förstår och hjälper mig alltså, vad skulle jag göra annars? Behöver jag säga att jag somnade kl21:30...?
Förkyldningen är borta och därmed tränar jag igen, inte i närheten som vanligt för nu är det jobbigt och inte alls så motiverande men ack så skönt! Om inte annat för att lyfta röven från kontorsstolen 1h /dag....
 
Nu är det kaffe!
 
 
vår nya bil
 
Algot kramar ada
 
model house
 
 
-hny

Kommentarer:

1 moster babby:

Ååååh så fina! Och asfin bil också!

2 Cathrin :

Ååååh så fint!! Fick nästan en tår.. Tänk att hon snart är här!

Svar: haha! lr hur?! De e lite sjukt faktiskt...:/
Hånny

Kommentera här: