tisdag 17 maj

Snart har jag jobbat mina 20h denna veckan och det är bara tisdag! Underbart:)
 
Helgen som gick var aktiv minst sagt, i lördags sprang vi ett 40tal MITare Borås Action run. Mycket skoj var de, banan var väl inte i nivå med Tough Viking precis men absolut skoj! Jag tog igenom alla hinder förutom ringarna och monkeybarsen (re rullade så de va omöjligt), rampen fixade jag helt själv till min egna förvåning och tog mig i mål på 1:09:26, 32 bästa tjej och först av all tjejer i MIT, utan att direkt försöka jaga placering dessutom:) nöjd med det i alla fall men nästa år ska jag komma först samt klara ALLA hinder.
I söndags träffade jag Sofia på brunch när Philip gått upp, en 2h lång brunch på Le Pain på Avenyn, fantastiskt gott och vi hade mycket att gå igenom så tiden flög iväg:)
Hann i princip hem och pussa på Ada och Philip innan det var dags för samling för hemmapremiär med Virgo. Jag hade visst satt mig på "kanske" i evenemanget och glömt ändra då jag inte hade haft en aning om att Philip skulle vara ledig ända till ikväll så tränaren hade inte med mig i startelvan, alltid lika trist att börja på bänken men kom in efter 30min och fick bli assist till vårt enda mål. Förlorade med 3-1, inte helt rättvist, eller inte rättvist alls faktiskt, vi var bättre... Men bara att bryta ihop och komma igen!
 
Idag och igår har jag jobbat heldagar, har lämnat Ada hos mamma vid 9:30 för att kunna jobba in så mkt som möjligt, Philip är ju ledig så han har hämtat henne efter lunch.
 
Lite bilder från helgen kommer här:
Borås Action run

Efter racet köpte vi med oss sallader och åkte till Asdas farbror Kolle och Frida där kusinerna Alice och Algot (och faster Cissi och Markus) anslöt en stund innan vi skulle gå. Ada passar på att pussas och kramas så mycke de bara går <3

 
 Och efter det var det tacos och Eurovision hos Kicka, Chrille, Eddi och lilla Ebba resten av kvällen.
 
 
Förresten, se vad som stod på mitt kontor imorse, uppskattning från mina kollegor och de valde choklad utan tillsatt socker  (de känner mig för väl). Gör ju vilken trist tisdag som helst rolig!
 


Nu ska jag iväg på yoga, inte egenyoga för en gångs skull utan mitt favvopass på gymmet!
 
Laters!
-hny
 
 
 
 
 

Kommentera här: